هاشمیان: سه تیم اروپایی شانس قهرمانی دارند/ ایران باید با بوسنی مقایسه می‌شد
فکر نمی‌کردم آلمان به مراحل بالاتر صعود کند
هاشمیان: سه تیم اروپایی شانس قهرمانی دارند/ ایران باید با بوسنی مقایسه می‌شد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم آلمان، هلند و فرانسه شانس قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را دارند.

خبرگزاری فارس: هاشمیان: سه تیم اروپایی شانس قهرمانی دارند/ ایران باید با بوسنی مقایسه می‌شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید هاشمیان که چندین سال است در آلمان به سر می‌برد و از فوتبال این کشور شناخت دارد در خصوص شرایط ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: تیم اول من ایران است و پس از آن طرفدار آلمان هستم. آلمان با بازیکنان مصدومی وارد مسابقات شد. پیش از آغاز بازی‌ها لام و سامی خدیرا مصدوم شدند و یکسری بازیکنان دیگر از این تیم جانشین آنها شدند که رفته رفته شرایط‌شان بهتر شد.

وی افزود: فکر نمی‌کردم که آلمان بتواند در این دوره از مسابقات در مراحل بالاتر حاضر شود اما تاکنون به جز مقابل غنا بازی خوبی مقابل پرتغال و آمریکا انجام داد و هواداران این تیم را امیدوار کرد.

وی در مورد اینکه آ‌یا بازیکن محبوب او توماس مولر است، گفت: بله. بازیکن مورد علاقه من است البته در کنار وی، شوان اشتایگر و رویس نیز بازیکنان مورد علاقه من هستند. مولر بازیکنی در خدمت تیم است. در محوطه 18 قدم حریف به خوبی جای‌گیری می‌کند و گل‌هایی می‌زند که قابل پیش‌بینی نیست به همین دلیل او را بازیکن متفاوتی ساخته است.

هاشمیان در مورد اینکه آیا در آلمان هم تقابل کلیزمن و یوآخیم‌لو در این دیدار در مطبوعات بررسی شده بود، گفت: یک سری مسائل در خصوص اینکه این دو با یکدیگر دوست هستند مطرح و اعلام شده بود که شاید به خاطر علاقه‌ای که به یکدیگر دارند بازی مساوی شود اما دیدید که دو تیم بازی محکمی از خود نشان دادند و در پایان آلمان توانست پیروز میدان را ترک کند.

وی در خصوص خط دفاعی آلمان و اینکه آیا استحکام لازم را دارد، گفت:‌ آلمان خط هجومی خوبی دارد و شاید این مزیت بتواند مشکلات خط دفاعی را بپوشاند. قبل از جام جهانی بواتینگ در لیگ قهرمان دچار اشتباه شد و از طرفی دیگر هوملس هم مصدوم شد یک مقدار خط دفاعی آلمان نگران‌کننده است و به نظرم کمی با مشکل روبه‌رو شود. البته تیم‌هایی مثل آرژانتین هم در دفاع مشکل دارند. شاید آلمان در مصاف تیم‌هایی مثل هلند و فرانسه دچار مشکل شود.

وی در مورد اینکه لو از کلوزه کمتر استفاده می‌کند و گومز را به تیم ملی آلمان دعوت نکرده است، گفت: همانطور که می‌دانید گومز مدت طولانی مصدوم بود و نتوانست خود را به جام جهانی برساند کلوزه هم دچار مصدومیت شده بود پس از این رویس هم مصدوم شد و لو بازیکن در خط دفاع دعوت کرد. به عقیده من او باید کیسلینگ را دعوت می‌کرد اما به خاطر مشکلاتی که بین آنها به وجود آمده بود از او استفاده نکرد البته کورانی هم مسائلی با یوآخیم‌لو پیدا کرد.

هاشمیان در مورد اینکه آیا در مطبوعات آلمان این مسئله بررسی شد که آلمان در گروه دوم شود تا به بلژیک نخورد، گفت: در اینجا همه دوست داشتند که آلمان آمریکا را شکست دهد و من چیزی در این باره نشنیدم.

وی در مورد اینکه چه تیم‌هایی پتانسیل قهرمانی دارند، گفت: به نظر من هلند، فرانسه و همچنین آلمان شانس قهرمانی دارند و برخلاف تصورم که پیش از شروع جام جهانی فکر می‌کردم برزیل و آرژانتین هم در این لیست باشند اما هم‌‌اکنون آنها شانس کمتری دارند.

بازیکن تیم ملی در مورد عملکرد ملی‌پوشان ایران در جام جهانی گفت: به بازیکنان تبریک می‌گویم. آنها نمایش شجاعانه‌ای داشتند و فوتبال خوبی داشتند مخصوصاً در دیدار آرژانتین که تحسین همه را در بر داشت.

هاشمیان در خصوص عملکرد کی‌روش تأکید کرد: از نظر امتیاز در این دوره مانند دوره‌ گذشته بودیم. کی‌روش زحمت خود را کشید اما کمی به فوتبال ایران اعتراض داشت. او باید بداند که فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و نباید با کشورهای مطرح مقایسه می‌کرد شاید بهتر بود با تیم‌هایی مانند بوسنی و آفریقایی مقایسه می‌شدیم. در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم و در کار دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 6 / 4 / 1393 ا 12:9 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.